2017. december 19., kedd

Karácsony!!!

Karácsony!


Mindjárt itt a Karácsony, amikor is az emberek a legkülönfélébb ajándékokkal kedveskednek a másiknak, együtt vacsiznak és szórakoznak, közben a lehető legrégebbi karácsonyi dalokat hallgatják süketülésig (vagy hajkitépésig)...Nagyon meghitt :3

És mivel tőlem se álljon távol az ajándékozás, ezért bettás képeslapokat, kártyákat és ehhez hasonló dolgokat hoztam :D   Remélem, volt azért haszna a szenvedéseimnek XD











Boldog Karácsonyt!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    1. Boldog Karit neked is. ^^
    2. Semmi hibát nem látok a blogodban így tovább! ;)
    3. Hidd el idővel rádtalálnak a megfelelő emberek, de én pl csúnyán hangzik, de magam miatt vezetem a blogom az az én kis könyvem amit bármikor visszanézhetek, lesz cikk ha 6000-ren olvasnak és lesz cikk ha “csak” 100-an, az se érdekelne, ha nem olvasná senki többet rajtam kívűl, csupán azért nyilvános a blogom hátha segít hasonló megszállottaknak mint én. xD

    Szóval azt tanácsolom te is tégy így, a magad öröme miatt írj ne elsősorban azért, hogy sok sok olvasót szerezhess. ;)

    VálaszTörlés